Ra+2.4.1{8,9}.i{5,6}86 SE ;)

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 13 Lis 2002, 10:52:30 CET

On Wed, 13 Nov 2002, Pepe wrote:

> Jedna uwaga odnośnie iproute2 i iptables. Mają one w nazwie wersje jajka z
> jakim były budowane a jest to mylące bo te pakiety nie zależą bezpośrednio
> od tych wersji. Nie wystarczyło by zrobić tak jak z losetup i mount?

Wcale nie !!!

Jest to zalezne od jajka, bo oba te pakiety _wymagaja_ pewnych patchy, ktore
sa rozna dla 2.4.18 i 2.4.19 :)

Przerabialem to.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}