co z 1.0?

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Czw, 14 Lis 2002, 07:58:08 CET

Dnia śro 13. listopad 2002 23:24, Tomasz Kłoczko napisał:
[...]

Czy 1.0 będzie miało popsute ikonki w KDE?

[jack w pldworkstation jack]$ rpm -qa|grep ^kde|grep -v kde-
kdenetwork-3.0.4-6
kdelibs-3.0.4-5
kdebase-3.0.4-9
kdenetwork-kmail-3.0.4-6

Założyłem nowego użyszkodnika, ustawiłem hasło i normalnie się na niego
zalogowałem. Odpaliłem iXy (KDE) i dolny pasek wygląda jak w załączniku
(gdyby obcięło, to http://jack.eu.org/pasek.gif). Tylko "K" (uruchom
aplikację) i "Home" (katalog domowy) się jeszcze rusza. Reszta jest DUŻA
i się nie zmienia po najechaniu. Tak nie ma być! Oprócz tego, jak widać w
800x600 już się datomierz nie mieści.

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/