Openoffice dla PLD.

dkamin dkamin w o2.pl
Czw, 21 Lis 2002, 01:21:35 CET

W Debian Weekly News #45 wyczytałem że w debianie już są wstępne wersje OO w pakietach do instalowania aptem. Może by tak przygotować rpm-y dla poldka i umieścić na serwerze ftp. Niby instalacja jest łatwa ( ba nawet z instalatorem graficznym) ale jednak z poldka byłoby wygodniej i uniknelibyśmy sporej ilości pytań na temat instalacji OO. Może ktoś miałby ochotę się tym zająć? ( moje umiejętnośći niestety niewystarczą do tego zadania)
Wiem że to powinno iść na pld.devl... ale niejestem tam zapisany i z powodu jednego posta narazie niechce sie zapisywać.