Instalacja PLD na aic7xxx

Pią, 29 Lis 2002, 17:50:12 CET

On Fri, 29 Nov 2002, Marcin wrote:

> Witam (po raz kolejny)
>
> Usiłuję zainstalować PLD via NET z ftp://ftp.pld.org.pl/ i jest drobny
> problem:
> 1) są dwa dyski SCSI podpięte do aic7xxx jak był slack to dyski były
> /dev/sda i /dev/sdb a czarodziej z PLD twierdzi że sa /dev/sdb i /dev/sde -
> czym to jest spowodowane? (choć w sumie mi to nie przeszkadza ale musiałem
> dysków szukać ;-))

Przejź na kolejny terminal i zobacz co pojawia sie w komunikatach
inicjacji modułów SCSI i jakie dysku zostały znalezione (polecenie dmesg).

> 2) paczka kde-game do inatalacji przez Internet jest uszkodzona (też mi nie
> przeszkadza ale zgłaszam)

$ rpm -K /home/ftp/pub/Linux/PLD/dists/ra/PLD/*/PLD/RPMS/kdegames* | grep NOT 2>&1

Nic nie pkazuje. Zresta pakeity były już wielkokrotnie weryfikowane.
Co dokładnie było w komunikacie o błedzie ?

kloczek