dwie karty sieciowe

Temp temp w jeleniaplast.com
Śro, 2 Paź 2002, 10:16:31 CEST

-----Original Message-----
From: Bart Ogryczak [mailto:0neg w poczta.gazeta.pl]
Sent: Wednesday, October 02, 2002 3:08 AM
To: Lista dla korzystających z Polerowanej Dystrybucji Linuksa
Subject: Re: dwie karty sieciowe

Andrzej @Wid wrote:
> Witam uprzejmie !
>
> Tuesday, October 1, 2002, 10:44:26 PM
>
> Czy jest możliwe wymuszenie przerwania dla karty sieciowej (czy tylko
> przełożenie do innego slotu) karty to 3c900 i 3c905. W ifcfg-eth0
> podałem IRQ=7 ele olewa to, w modules.conf jest
>
> alias eth0 3c59x
> alias eth1 3c59x

Może spróbuj dopisać
options 3c59x irq=N,M

Ale ZTCP, to jest raczej po to, żeby wiedział gdzie ma szukać,
a nie żeby się ustawiało. Jeśli to karty bezzworkowe, to powinny
do nich być programiki pozwalające przypisać wyłączyć w nich
Plug'n'Pray i przypisać na sztywno IO i IRQ. ZTCP, do 3comów
bywają nawet wersje linuksowe.

bart

Możesz zrobic to na 2 sposoby
-Ustaw sobie programem do karty sieciowej, a jak nie masz takowego
-Wejdz w bios i zarezerwuj przerwanie np 5,9,10,11, wtedy karta wskoczy ci
na 7
--
"In theory, this should not happen. In practice, it seems to."
(c)acornscsi.c

http://lists.pld.org.pl/