Logowanie do systemu

Grzegorz Pietrzak grzegorz.pietrzak w artikon.one.pl
Pią, 4 Paź 2002, 13:21:10 CEST

Dnia Pią  4. Październik 2002 12:59, zostało napisane przez Wernii:
> On Fri, 4 Oct 2002 12:56:07 +0200, Grzegorz Pietrzak wrote:
>
> a co masz w logach gdy niechce sie zalogowac ?

(No tak odrazu trzeba było tam sprawdzić)
W messages jest komunikat dotyczący błędów PAM
najważniejsze informacje to:
unable to dlopen /lib/security/pam_nologin.so
dlerror: /lib/security/pam_nologin.so invalid ELF header
adding faulty module /lib/security/pam_nologin.so
To już wiem, że walnęła biblioteka ale jak to teraz uratować???

--
Grzegorz Pietrzak
grzegorz.pietrzak w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy