[ANONS] PLD RescueCD 2002-10-05

Arek areq w pld.org.pl
Sob, 5 Paź 2002, 22:00:23 CEST

Witam

Na http://rescuecd.pld.org.pl/
dostepna jest nowa wersja PLD RescueCD.

Zmiany:
- system rebootuje się poprawnie - wczesniej zawieszał sie na
odmontowywaniu loop
-  AUTODMA włączone jest tylko dla dysków, powinno to pomóc na
problemy na niektórych komputerach ze startowaniem
- prosty skrypt  rescue.save ułatwiajacy zapisywanie bierzacej
konfiguracji na fdd i automatyczny start - parsuje plik
/etc/rescue/rescue.conf
- dołączyłem skrypt nadesłany przez luzik w pc-plus.com.pl - amount.sh
 ma automagicznie montować dostepne partycje na dyskach
- zastapliłem system montowany po loop zisofs na cramfs - odzyskałem w
ten sposób 7MB - to bardzo duzo ;-))
- okazło sie, że w miedzyczasie cos poprawili w kernelu  i daje sie z
tmpfs montować fs via loop - wczesniej dzialalo tylko z ramfs. Obecnie
uzywany jest tylko tmpfs - powinno to troszke zmniejszc
zapotrzebowanie na pamiec

Arek Patyk