Pytanie: instalacja PLD na RAIDzie

Pawel Bernadowski pbern w wilnet.info
Śro, 9 Paź 2002, 14:58:14 CEST

> 1. Wchodzisz na strone producenta.
> 2. Sciagasz drivery do kernela (binarki). Ostatnia wersja to chyba 2.4.18-3 pod RH
> 3. Cieszysz sie raidem
No wlasnie te binarki sa tylko pod RH/ Sues/ Turbolinux (to chyba
wszystkie)
 i pod konkretnbe wersje jadra...

i tu jest dup`a zimna...
ja podlaczylem 3 dysk (taki sobie startowy 500mb.. bo moja 80 odmowila
posluszenstwa)

Chyba cos napisze o Raidach... bo sie zdziwilem jak zaczolem to instalowac
u siebie.. ale to jak bede miec wiecej czasu

Pawel Bernadowski
GG: 3377