/etc/installer.sysconf

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Czw, 10 Paź 2002, 09:40:35 CEST

Dnia Thu, 10 Oct 2002 09:36:02 +0200
BondPLD <bondpld w inf.sgsp.edu.pl> napisał/a:

> Czy ktoś może wie, czy w nowym instalerze rozwiązano już kwestię zbyt dużych praw do pliku
> /etc/installer.sysconf, ponieważ myślę że jest to dość poważny błąd.
> Skoro PLD ma byc security to myśle że w ustawieniach defaultowych trzebaby dać conajmniej takie prawa jak do
> /etc/installer.conf
>
> Bonder

Robicie burzę w szklance wody, ponoć jest to poprawione, a jesli nawet
na twojej instalacji ZU ma dostęp do tego pliku to trzbea byc
nierozumnym i nie zmienic sobie hasla po starcie systemu.

Pozatym PLD jest na tyle security na ile ma root wyobrazni i wiedzy.

Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie da"