roblem z XFS na 2.4.19 SMP

Grzegorz Pietrzak grzegorz.pietrzak w artikon.one.pl
Pią, 11 Paź 2002, 17:38:06 CEST

Dnia Pią 11. Październik 2002 15:29, zostało napisane przez Adam Szpakowski:
> Witam,
>
> Mam problem na jądrze 2.4.19 SMP. Próba załadowania modułu xfs kończy się
> pełnym zamarciem systemu. Błąd nie występuje na 2.4.18 SMP. Nie ma go także
> na 2.4.19 UP.
>
> W necie nic o takowym problemie nie znalazłem. Był wątek na grupie (xfs i
> 2.4.19-1.7) ale zakończył się bez rozwiązania sprawy.
>
> Sprzęt to Abit BP6 z 2xCelki 433.
> XFS jest na volumenach LVM.

Mamy taki sprzęt u siebie.
Jesli dyski masz na kontrolerach HPT366 to współczuję.
Walczyliśmy jakieś pół roku z tym sprzętem na różne sposoby,
różne jądra kompilowane/dystrybucyjne (Gentus Linux był z płytą główną),
różne dyski, różnych producentów i ciągle jakieś szopki.
Potrafił się zwieszać w dziwnych momentach.
Po ostatniej zwale i odzyskiwaniu danych podpieliśmy dyski do zwykłego dma33
i problemów jak narazie nie ma.
Pamiętam też, że kiedyś próbowaliśmy uruchomić na tym kontrolerze RAID-a
programowego i to była największa porażka jaką widziałem.
Jedna zwiecha za drugą.
Ogólnie o tej płycie mam bardzo złe zdanie.

--
Grzegorz Pietrzak
grzegorz.pietrzak w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy