cups - drukarka milczy

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Sob, 12 Paź 2002, 10:03:06 CEST

On Sat, Oct 12, 2002 at 01:00:53AM +0200, piotrek wrote:

> jakos tak wyszlo:) wiec podaje: Canon-BJC-240-bjc600-ppd.ppd,
> doinstalowalem cups-foomatic, foomatic-gswrapper i foomatic, sciagnalem
> cupsomatic i foomatic-gswrapper wchodze na http://localhost:631 drukuje
> strone testowa i... cisza:) chyba cos namieszalem w konfiguracji. Co za
> wredna drukarka, ale moze kiedys mi sie uda:)

Przepraszam za głupie pytania, ale:
Czy drukarka jest podłączona do sieci?
Czy drukarka jest podłączona do komputera?
Czy drukarka drukuje autotest?
Czy działa z innym systemem operacyjnym?
Jaki jest jej status na linuxprinting.org (jest obługiwana, słabo, w ogóle, itp.)?
Czy cat jakikolwiek_plik > /dev/lp0 powoduje jakieś efekty dźwiękowe lub wizualne?

To na razie tyle pytań.
--
witekfl