3Com 3c905C Tornado - Co z tym fantem zrobić? (konfiguracja RescueCD i instalacja PLD)

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 12 Paź 2002, 13:38:38 CEST

Próbuję właśnie zainstalować PLD na nowym kompie. Pakiety chcę ściągnąć z
sieci. W tym celu potrzebuję skonfigurować sieciówkę. Karta to 3Com 3c905C
Tornado na PCI. Ładuję moduł. Dmesg pokazuje, że niby OK. Ustawiam
parametry sieci (ręcznie), robię /etc/rc.d/init.d/network restart.  Wyniki
route i ifconfig wyglądają poprawnie. Ale...
Na polecenie ping 213.135.36.100 dostaję:

From 213.135.36.61 icmp_seq=1 Destination Host Unreachable
From 213.135.36.61 icmp_seq=2 Destination Host Unreachable

W logach pojawiają się informacje o tym, że:
eth0: transmit timed out, tx_status 00 status e601.
eth0: Interrupt posted but not delivered -- IRQ blocked by another device?

To tylko drobny fragment po tym, jak włączyłem debug na 6 (max) dla
modułu.
Sprzęt na pewno jest OK, Win2000 na nim zainstalowana działa świetnie.
Wie ktoś, co z tym fantem zrobić???
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537