3Com 3c905C Tornado - Co z tym fantem zrobić? (konfiguracja RescueCD i instalacja PLD)

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 12 Paź 2002, 16:39:39 CEST

On Sat, 12 Oct 2002, Pepe wrote:
[...]
> I jak u Ciebie chodzi SMP, masz włączoną obsługę apic?
>
> Ja miałem duże problemy ze stabilnością (zwis po około ośmiu dniach),
> pomogła wymiana pamięci na Registered ECC, no i uruchamianie jajka z opcją
> noapic (bez tej opcji potrawił powiesić się po godzinie).
SMP odpaliłem przed kilkoma minutami. Zobaczymy, jak będzie chodzić. Co do
APIC/nie-APIC to jeszcze nie mieszałem. Po prostu kernel mi wstał i już.
Kolega ma też taką płytę, mówił coś o ewentualnych problemach (koniecznośc
przestawienia SMP z v.1.4 na v1.1 w BIOS-ie) ale może mi to nie jest
potrzebne. Sam nie wiem. Mi kernel wstał :-) Teraz spróbuję doinstalować
trochę rzeczy - najpierw X-y. Zobaczymy.

--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537