Czytniki czytniki ;) [was: Re: [vixie]cron allow/deny]

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Nie, 13 Paź 2002, 14:57:34 CEST

Dnia Sun, 13 Oct 2002 02:38:39 +0200
Jakub (mick3y) Mikusek napisał(a):

>ZyTeK naskrobał(a):

>pl>fontami ?
>
>Dokładnie. ;)

Więc co, mogę olać netykiętę i pisać w ISO-8859-666 ? ;)
Czy innym egzotycznym kodowaniu ? Że jeśli znaki będą poprawnie kodowane to
mogę użyc kodowania praktycznie dowolnego a czytniki mają to konwertować na
kodowanie używane przez odbiorcę wiadomości?

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!