roblem z XFS na 2.4.19 SMP

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Pon, 14 Paź 2002, 13:02:39 CEST

On Fri, 11 Oct 2002 15:29:36 +0200
Adam Szpakowski <worf w optics.polsl.gliwice.pl> wrote:

> Witam,
>
> Mam problem na jądrze 2.4.19 SMP. Próba załadowania modułu xfs kończy się
> pełnym zamarciem systemu. Błąd nie występuje na 2.4.18 SMP. Nie ma go także
> na 2.4.19 UP.
>
> W necie nic o takowym problemie nie znalazłem. Był wątek na grupie (xfs i
> 2.4.19-1.7) ale zakończył się bez rozwiązania sprawy.

niestety ja (i nie tylko ja) też mam taki problem zmieniłem jądro na 2.4.18 smp
i poszło wszystko dlatego nie rozumiem ale nie bardzo mogę przestawiać
bo to dość produkcyjna maszyna zostałem przy 2.4.18 (trudno).

koledze na 2.4.19-1 wszystko chodziło dobrze.

Pozdrawiam
Grzegorz