[Fwd: drukowanie cups]

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Pią, 18 Paź 2002, 00:23:10 CEST

Cześć,
	Co należy zrobić, żeby wydrukować polskie znaki z pliku tekstowego?
Właśnie sobie zainstalowałem CUPS + driver gimp-print do Epson 640 Color
i drukuje krzaki. W pliku /etc/cups/mime.convs jest tak:

text/plain             application/postscript  33      texttops

Może ktoś ma pomysł jak tu wstawić 'a2ps', które radzi sobie z polskimi
znakami?
Poza tym jak to jest że w polskiej dystrybucji takie wydawałoby się
oczywiste rzeczy nie działają (pewnie ja czegoś nie wiem :-) )?

Tomek Grzejszczyk