Przeglądarki WWW w PLD a MBANK

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Sob, 19 Paź 2002, 18:29:02 CEST

> Na pewno nie używa javy tylko JavaScript i to mnie właśnie dziwiło.
> To chyba jednak nie była wina mBanku, bo w tym samym czasie
> były problemy z operą przy obsłudze programu pocztowego
> na www.interia.pl. Z tego co pamiętam to opera nie radziła
> sobie z konstrukcją typu: <a href="javascript:New()">
> (problem z mbankiem, był inny ale też niepoprawna obsługa
> JavaScript). Obydwa problemy zniknęły w jednym czasie, co
> kojarzyłem z właśnie z instalacją jre (wiem, że to lekko
> naiwne, zważywszy, że zaraz potem to odinstalowałem a problem się
> nie powtórzył).
Na forum mbanku było kiedyś mówione, że poprawiają pod operę skrypty.
To że opera nie obsługuję dziwnych (w mniemaniu jej twórców) stron/skryptów
jest normalne.

BTW. działają Ci jakiekolwiek pluginy pod operą? Dzisiaj próbowałem
3 wersji i pod żadną nie chodzą. A kiedyś działały.

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \