Przeglądarki WWW w PLD a MBANK

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Sob, 19 Paź 2002, 19:03:51 CEST

On Sat, Oct 19, 2002 at 06:29:02PM +0200, Grzegorz Godlewski wrote:
> Na forum mbanku było kiedyś mówione, że poprawiają pod operę skrypty.
> To że opera nie obsługuję dziwnych (w mniemaniu jej twórców) stron/skryptów
> jest normalne.

> BTW. działają Ci jakiekolwiek pluginy pod operą? Dzisiaj próbowałem
> 3 wersji i pod żadną nie chodzą. A kiedyś działały.
Działają, tzw. działały - dzisiaj po uaktualnieniu opery nie
sprawdzałem. Używam tylko libflashplayer.

Jeżeli masz problem to pewnie z prawami dostępu do operamotifwrapper.
Powinny być +x, a kiedyś w paczce nie były (a dokładniej paczka się
nie budowała z czyjąś poprawką, która miała to załatwiać). Spróbuj
sobie zbudować to co dzisiaj trafiło do repo. Pakiet się zbudował
i widze, że prawa są ok.

Pozdrawiam,
Radek

PS. Kto wie co to za nowy byt:
/usr/X11R6/lib/opera/plugin/operaplugincleaner
Czyżby jakaś poprawka (a raczej obejście) powodująca zamykanie
operamotifwarpper, z czym bywają (a może już bywały:) problemy?

--
|: Radosław Kintzi                                                      :|
|: e-mail: redek w eth0.prv.pl :|: home page: coming soon :|: GG: 2199600 :|