Przeglądarki WWW w PLD a MBANK

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Sob, 19 Paź 2002, 21:38:03 CEST

> Tak przy okazji testowania wtyczki fleshowej: Jeżeli jeszcze nie
> widziałeś to polecam: http://karate.republika.pl/talibamm.htm
> (434KB)
Jakieś problemy z dźwiękiem się zaczęły... :(

> Widzę, że teraz już działa. Super.
Mi też zaczeło. Jak odpalę jeszcze jave poprawka idzie do cvs'u.
Jakąś dobrą stronkę z java do testów na szybkim serwerze potrzebuję...

> To się samo wytestuje w praniu.
Z tego co wyczytałem chyba zabija motifa na wyjściu.

> PS. Jak tylko znajdę chwilkę wolnego na buildera to zaraz puszczę,
> tą 610beta1, którą przed chwilą zrobiłeś. No chyba, że planujesz
> dzisiaj jeszcze jakieś jedno updatowanie opery :)
Oczywiście, że planuje. Za chwilę pójdzie opera z połową zmienionego speca :)

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \