Full-duplex w SB AWE64 ( było "SB AWE64 na ISA - Alsa czy OSS...")

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 20 Paź 2002, 15:34:17 CEST

Może na to pytanie ktoś mi odpowie. Czy da się z SB AWE64 wycisnąć tryb
full-duplex'owy? Jeśli tak, to które sterowniki to obsługują? Zaznaczę, że
nie wiem nawet, czy ta karta obsługuje duplex :-) Wiem natomiast, że nie
udało mi się osiągnąć jednoczesnego nagrywania dźwięku i odtwarzania czegoś
innego w "prosty" sposób pod OSS (jako "prosty" rozumiem, że nie podawałem
żadnych magicznych opcji do modułu).
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537