Przydzielenie zewnętrznego IP maszynie w LANie.

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 20 Paź 2002, 19:14:00 CEST

On Sun, Oct 20, 2002 at 04:14:26PM +0200, Michal Margula wrote:

> Nie rozumiesz :PPP. Powiedzmy robisz NAT z 10.0.0.2 na 1.2.3.4.
Ale NAT to nie to samo co przydzielenie zewnętrznego IP. W wielu
przypadkach to nie będzie działać. Ja bym nie był zadowolony, jakby mój
ISP mi coś takiego zaproponował, zamiast normalnie przeroutować adres.

Pozdrowienia,
        Jacek