proftpd

tomek heretyk w szczyrk.net.pl
Pon, 21 Paź 2002, 18:49:25 CEST

Hello Bart,

BO> Witam,
BO> Po dzisiejszym upgradzie proftpd (z Ra) odrzuca mi wszystkich userów.
BO> Każda próba logowania kończy się tak:
BO> 331 Password required for bart.
BO> Password:
BO> 530 Login incorrect.
BO> Login failed.

BO> Hasło jest oczywiście ok, pliki konfiguracyjne w /etc/ftpd pozostały
BO> bez zmian. O co może chodzić?

Też to miałem wczoraj.

Problem leży w pliku:

/etc/ftpd/ftpusers

w którym jest lista użytkowników, którzy nie mogą łączyć się
przez FTP. I po upgrade w tym pliku znaleźli się wszyscy użytkownicy
;-)

+---[ Tomasz J. Cejner ]--[ member of KNNNSzMPChOChPKIM ]--+
| Wenn ist das Nunstuck git und Slotermeyer?               |
| Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!        |