PLD na HPT372

Grzegorz Pietrzak grzegorz.pietrzak w artikon.one.pl
Czw, 24 Paź 2002, 08:35:33 CEST

Dnia Śro 23. Październik 2002 18:24, zostało napisane przez Bartek Szady:
> Czesc
>
> Czy ktos probowal zainstalowac pld na dyskach podlaczonych przez HPT372?
>
> Docelowo system ma stac na RAID1 ale na razie nawet nie udalo mi sie
> stwozyc partycji :-(

Mam płytę KX7-333R z HPT372 i partycję udało mi się na nim założyć.
Początkowo (chyba z przyzwyczajenia) próbowałem podłączyć
dysk z systemem do HPT372,  ale jest to domowa maszyna więc jednak
przełożyłem, dysk z systemem na standardowy kontroler IDE ponieważ
jest to też ATA133, pozostawiając HPT na inne dyski.
Jak narazie nie uruchomiłem nigdzie RAID-a HPT pod linuksem,
a programowy RAID wszędzie mi wystarcza.
A co do obsługi HPT372 to mimo tego, że podczas uruchamiania
jest on rozpoznawany prawidłowo, ale w procach zamiast jego oznaczenia
są jakieś śmieci.
Nie wiem jak z obsługą dysków na tym kontrolerze ale w najbliższym czasie
podłącze coś do niego i pomęczę go trochę.

--
Grzegorz Pietrzak
grzegorz.pietrzak w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy