PLD na HPT372

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 24 Paź 2002, 12:05:22 CEST

Dnia śro 23. październik 2002 18:24, Bartek Szady napisał:
> Czesc
>
> Czy ktos probowal zainstalowac pld na dyskach podlaczonych przez HPT372?
>
> Docelowo system ma stac na RAID1 ale na razie nawet nie udalo mi sie
> stwozyc partycji :-(
Ja próbowałem, na płycie Abit-a. I - nic z tego. Dyski były WD Caviar.
Chciałem zrobić RAID 1 ale nawet jednego dysku nie mogłem poprawnie
odpalić. System odmawiał zapisu - po prostu nagle wypluwał całą masę błędów
do logu. Skończyło się przełożeniem dysków na kontroler bez ATA (na VIA) i
zrobieniem RAID-a w oparciu o kernel.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537