KDE 3.1beta2: kdesktop sie wywala

Piotr Szymanski djurban w linuxpl.org
Sob, 26 Paź 2002, 14:07:58 CEST

Michal Kochanowicz (Saturday 26 of October 2002 13:52):
> Mam taki objaw. Nie można klikać na pulpice, zaraz po starcie sa dwa
> procesy kdesktop zrace cale cpu. potem sie wywalaja. ktos tak ma?
Przyznam ze mialem tak kiedys, jak uzywalem zrypanego qt-copy na head sprzed
1,5 miesiaca (tak jak kiedys mowiles, buleczka z niespodzianka). Moglbys
powiedziec ktore masz qt-copy?
--
!: Piotr Szymanski | PLD Developer  | KDE i18n-pl coordinator
@: djurban w linuxpl.org | Homepage: should be ready by August