ocaml i edytory (vi, emacs)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 30 Paź 2002, 21:36:23 CET

On Wed, Oct 30, 2002 at 09:35:45PM +0100, Radosław Kintzi wrote:
> Wycofuję co powiedziałem: Nie ma błędów. Źle zaciągnąłem te pliki
> - print to file w lynksie podzielił linie na kilka mniejszych.
>
> Jak wrzucić te pliki do vim-rt? W którym Source się one znajdują?

Last change: dziś :-) Tak, żeby rozumiał revised syntax. Jako patch
najlepiej, wtedy ładnie się wywali przy budowaniu jak w nowej wersji
vima będzie nowa wersja tego pliku.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h