Ładowanie apm'a w kernelu 2.4.19-2

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 31 Paź 2002, 00:15:19 CET

Dnia śro 30. październik 2002 21:45, Michal Stochmialek napisał:
[...]
> Mi takze modul bez problemu sie laduje, ale komputer
> nie wylacza sie. Co ciekawe APM dziala, ale tylko
> jezeli jest wkompilowany w kernel. Jako modul
> (czyli tak jak jest w paczkach PLD) nie dziala...
> Poprzez 'nie dziala' rozumiem, ze komputer nie
> wylacza sie, bo moduly bez problemu laduja sie...
Podaj do modułu opcję realmode_power_off=0 i wtedy spróbuj. Daj znać, czy
pomoże. Chociaż powinno pójść z ACPI. A, ja używam kernela 2.4.19 tego
"pół-dystrybucyjnego" (oficjalnie jest przecież 2.2.x).

> i jak wylaczyl sie?
Oczywiście. Nie było z nim żadnego kłopotu.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537