budowanie ze speca

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Czw, 31 Paź 2002, 01:05:22 CET

Dnia czw 31. październik 2002 00:00, Tomek Grzejszczyk napisał:
> Co robię źle? W tej chwili ściągnąłem sobie speca przez CVSweb i
> napisałem coś takiego:
>
> [root w grzejhost SPECS]# builder -ba alsa-driver.spec
> cvs update: cannot open CVS/Entries for reading: No such file or directory
> cvs [update aborted]: no repository
> Error: spec file not stored in CVS repo.
>
> ---
> CVSROOT=:pserver:cvs w cvs.pld.org.pl:/cvsroot
Na dobry początek:
rpm --install-build-tree
zainstaluje Ci w katalogu domowym katalog rpm wraz z odpowiednimi
podkatalogami (SPECS,SOURCES,BUILD,SRPM,RPM). Następnie robisz:
cd rpm
cvs co SPECS/builder
co ściągnie ci skrypt builder i utworzy podkatalog SPECS/CVS gdzie zapisze
odpowiednie parametry repozytorium. I wtedy robidz sobie np.
cd SPECS
./builder -b jakis.spec
a builder już Ci pościąga wszystko i stworzy rpm-a  :-)
Pozdrawiam
Jasio.
--
Jacek Rzęsista