Problem

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Czw, 31 Paź 2002, 18:14:22 CET

On Thu, 31 Oct 2002 11:01:13 +0100
"Bartlomiej Niedziela" <bartsun w interia.pl> wrote:

> widze ze wyciaga moduly xfs, ide-disk, itd, tworzy w tempie jakis katalog i
> po prostu
> konczy prace....

> geninitrd - ostatni z ftp...
>
> Ciekawa sprawa, mam drugo maszynke z tym samym jadrem, tylko na reiserze i
> geninitrd dziala bez zarzutu...

to wygląda na problemy z genromfs-em zrób teraz tak (jeśli używasz
dystrybucyjnego jądra)

geninitrd to skrypt wołający genromfs-a a zatem zobacz czy genromfs
i losetup działają poprawnie

genromfs -f /boot/initrd-test -d [ten dziwny katalog z tempa]

później cd /boot;gzip initrd-test i pamiętaj o zmianach w LILO

zobacz co dalej.

Powodzenia
Grzegorz