drukowanie (cups + kde31)

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 2 Kwi 2003, 12:25:33 CEST

Dnia wto 1. kwietnia 2003 18:55, havner napisał:
> Zainstalowalem w CUPS'ie drukarke, ktora dziala poprawnie (i sieciowa i
> lokalna). Gdy wybieram w KDE31, ze moim system drukowania jest CUPS
> (zamiast domsylnego LPR) wiesza mi sie kazdy program, gdy wchodze do
> okienka z ustawieniami drukarki. To samo jest w printing menadzerze
> KDE, gdy zaznacze (po prostu klikajac na nia) jakakolwiek drukarke. Tak
> jakby KDE nie potrafilo z CUPS'a pobrac informacji o drukarce.
>
> $ rpm -qa | grep cups
> cups-clients-1.1.14-22
> cups-lib-1.1.14-22
> cups-backend-smb-2.2.8-2
> [...]

kde po części od adgora, po części budowane (mam openssl-0.9.7), cups
budowany z -r RA-branch i działa ;)

2 dni temu afair pisałem tu o cups + foomatic + Lexmark2030 - zajrzyj w
archiwum :)

Całą konfigurację wyklikałem właśnie w kde (nie ruszając cupsowego *:631)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/