Popsułem glibca => popsułem rpma :-(

Paweł Zaskórski p.zaskorski w wp.pl
Sob, 5 Kwi 2003, 13:53:13 CEST

Witam,

Złamałem świętą zasadę "jak działa dobrze to nie ruszaj" i dokonałem
podmiany glibca z 2.3.1 na 2.3.2 (oba budowane przeze mnie). Problem
w tym, że wiele aplikacji (w tym rpm-4.1-13 budowany na glibc-2.3.1)
sypie mi teraz segfaultem. Prawdopodobnie przyczyną jest fakt, że
kompilowałem glibca z ustawioną opcją "-fomit-frame-pointer" dla
kompilatora (gcc-3.2.2).

Chciałbym to naprawić, niestety nie bardzo wiem jak. Próbowałem wydobyć
i podmienić binarki z nestowych rpmów, ale to też jest dla mnie
niewykonalne (próby dostania się do rpma kończą się segmentation fault).

Czy ktoś mógłby mi pomóc? Podpowiedzieć, jak wyjść z takiej sytuacji
bez reinstalacji systemu? To PLD instalowałem jeszcze przed ukazaniem
się oficjalnego Ra, potem zrobiłem z niego wersję pół-CVS-ową i nie
chciałbym go teraz przez taki głupi błąd utracić...

Z góry dziękuję za choćby najdrobniejszą podpowiedź!

		Paweł