Kilka którkich pytań.

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Sob, 5 Kwi 2003, 18:00:08 CEST

Witam

Mam Ra nabierząco aktualizowane. Pakiety są prawie wszystkie z drzewa
ra, za wyjątkiem jajka (jack) i paru pakietów własno ręcznie
zbudowanych: mplayer, xcdroast.

1) Czy komuś działa HTB na jajku /jack/Ra+2.4.19/i586 .
Bo u mnie nie działają filtry:
src, dest,sport ,dport ,innych nie próbowałem
Czy ktoś miał coś podobnego?

2) Jak zmienić przy budowaniu architekturę bo domyslnie mam i686 a
potrzebuję i586. Buduję w taki sposób.
builder -v jakiś.spec
Poczebuje wwwoffle przebudować i586

3) Jak skompilować autoconf? Bo przy próbie kudowania mam coś takiego.

[rennis w rennis SPECS]$ ./builder -v autoconf.spec
P autoconf.spec
# $Revision: 1.82 $, $Date: 2003/03/07 09:05:11 $
- Sources :
- Patches :  *no patches needed*
- Icon    :  *no package icon*
- Name    :
- Version :
- Release :
błąd: Unable to open /usr/lib/rpm/macros.perl: Nie ma takiego pliku ani
katalogubłąd: Name field must be present in package: (main package)
błąd: Version field must be present in package: (main package)
błąd: Release field must be present in package: (main package)
błąd: Summary field must be present in package: (main package)
błąd: Group field must be present in package: (main package)
błąd: License field must be present in package: (main package)
Error: package build failed. (no more info)

Co ciekawe w specu jest wszystko na miejscu.
Potrzebuje go do zbudowania  "sane".

Dzięki za odpowiedzi lub podpowiedzi.
Rennis