gnome2

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Śro, 9 Kwi 2003, 01:19:02 CEST

on 08-04-2003 2:07 PM, Tomasz Witek at tiwek w manta.univ.gda.pl wrote:

> Ja probowalem tych nestowych juz kilka razy i zawsze trafialem jak cos
> nie dzialalo.
>
> Wiec moze powtorze i rozszerze pytanie. Czty ktos przebudowal i gidzies
> sobie trzyma pakiery dla gnoma2.2 zbudowane w srosowisku Ra ?
>
> TiweK
Ja na przyklad, ale choc dzialaly jako tako, to jak napisalem w poprzednim
lisciku z Ra zostala mi polowa, no i nie mam tego gdzie wystawiac, ale bo i
nie ma po co.
Nest z 2.2 dzialal lepiej niz Ra z 2.2.
Stary glibc, stary kernel - 2.4.19 ;), stare libpng, stare... itd.
Nie ta epoka.
Albo Ra albo GNOME2 - to moje prywatne zdanie.