ra-packi

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Nie, 13 Kwi 2003, 20:56:13 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably Tomasz Kłoczko
wrote at Saturday 12 of April 2003 12:27 something like this:

> Znaczy się .. w jaki sposób ma się to do instalacji poszczególnych
> kawałków jakei mamy w mozilla-* ?

Zainstalowałem sobie tą mozille z nest-test i co? I albo jestem taki głupi,
albo ta alpha mnie nie lubi. Dowód?
http://tintia.troll.one.pl/smiecie/shots/{mozillapl-1.3.png|mozilla-1.4a-PLD.png}
Zarówno jedno jak i drugie out-of-the-box.
Po drugie: instalując _jedynie_ pakiet mozilla-1.4a-0.1 miałem praktycznie
wszystkie elementy tak, czy siak. A ja nie chcę Mail&News, Chatzilli i
jeszcze paru bajerów. Ja chcę samą przeglądarkę.
Po trzecie: niech ta przeglądarka będzie już uzbrojona po zęby. Instalując
mozillepl *1.3* mam 2 razy tyle dodatków, co w tej mozilli z pakietów.

Podsumowując, ja wiem jak się robi pakiety, jakie później programy mają
ograniczenia z tym związane. I cieszę się podwójnie, że jest najnowsza
mozilla w PLD. Ale nie próbuj mi wmawiać, że mozillapl jest gorsza od tych
pakietów ;-)

Pozdrawiam,
--
Michal Chruszcz -=- Seen at: http://troll.one.pl/?gallery