courier-imapd i problemy ze wstawaniem

"?ukasz C. Jokiel" Lukasz.Jokiel w klonex.com.pl
Sob, 12 Kwi 2003, 17:41:13 CEST

Uz.ytkownik Radek Padzik napisa?:

> [...]
>stwierdzenia  niczego interesujacego w logach. przejrzalem wszystko co
>moglem na chwile obecna, probowalem go uruchamiac na rozmaite sposob z
>lapy, nie z rc skryptow, i nic. wciaz to samo. dosc to zaskakujace dla
>mnie  bo uzywalem tych samych paczek z PLD na innych maszynach, roznic
>wiekszych  w  systemie  nie  ma, i wszedzie brykalo jak nalezy a tutaj
>zonk.  Jako  ze  spieszy  mi sie z tym dosc, a srednio mam juz czas na
>dlubanine  metodami  czolgowymi  pytam sie zatem kontrolnie tutaj, czy
>ktos mial moze podobny objaw, albo ma moze jakis pomysl ki diabel?

Mia?em tak na 2.2.19 z cipherfunk i ustawieniami grsecurity dos'c'
strict. Na debianie co prawda i na mdk.
Zdaje sie; z.e problem uste;powa? po wprzywróceniu altered ip, ale nie
pamie;tam dok?adnie.

A w ogóle to z tego typu dziwnych poroblemów - mia?em taki bajer z.e na
ja;drze 2.4 nie dzia?a? HTTP a inne us?ugi dzia?a?y lub tez. w ogóle nie
by?o komunikacji z hostem (znalaz?em takich hostów moz.e z 10). I wiesz
co - dosta?em jeszcze jedno ?a;cze do netu, wyrutowa?em sie; na nie i
problem znik?. Tak jakby moje adresy by?y trefne, blokowane - ale nie
by?y bo pyta?em adminów, zrywa?o po prostu RST i koniec. Problem znika?
tez. przy downgrade do 2.2.x, co upewnia?o z.e adresy nie sa; cie;te.

--
  -=[ Lukasz C. Jokiel ]=- | Klonex VCS, Zbozowa 27, 45-837 Opole.
CCNA & CCCS; DOCSIS,HFC,CMTS,cable modems,ISD; Linux Cable Services