ra-packi

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Nie, 13 Kwi 2003, 22:43:09 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably Michal Kochanowicz
wrote at Sunday 13 of April 2003 21:17 something like this:

> Spróbuj tak:
> GDK_USE_XFT=0
> export GDK_USE_XFT
> mozilla
>
> Jeśli zadziała wyjdź na balkon i krzyknij głośno "Dziękuję ci Arturze F!"
> ;-P

Nakłaniasz mnie do obudzenia całego domu i sąsiadów? ;-P
Ale i tak nie ma paru bajerów, które są w mozillipl ;->

P.S. Gdyby tak samo łatwo dało się załatwić fonty w Konquerorze...
--
Michal Chruszcz -=- Seen at: http://troll.one.pl/?gallery
NP: Błoga cisza...