Apache 2.0.45 (nest)

Pawel Bernadowski pbern w wilnet.info
Pon, 14 Kwi 2003, 21:03:51 CEST

On Sat, 12 Apr 2003, Marcin Kurzyna wrote:
> Uzywam od pewnego czasu Nesta i chodzi zadziwiająco dobrze; w każdym
> razie ostatnio zamieniłem apache'a z wersji 2.0.44 na 2.0.45-0.1 i nie
> jestem w satanie go wystartować. Podczas httpd start dostaję jedynie
> komuinikat failture.
U mnie startuje i jest git (apache 2.0.45-1, php 4.3.1-4),ale za to mam
problem z dzialaniem phpBB. Poprzednio uzywalem  apache 1.3.x i wszytko
dzialalo...
Teraz wyglada na to iz ma problem z cookties lub sesjami.. bo wywala stare
daty.. nie odswieza przeczytanych/nie przeczytanych postow.. etc

Pawel Bernadowski
GG 3377
admin (at) wilnet.info