przyszłość

Lukasz Duda sirius w poczta.fm
Śro, 16 Kwi 2003, 22:00:27 CEST

Witam rowniez :-)
I ja dodam swoje 5 gr...

> Nie podoba mi sie tylko naskakiwanie na RH. Zapominasz wasc, ze
> sporo firma zrobila dla linuxa i nadal robi. PLD pownoo brac
> przyklad z polityki RH i uderzac w klienta cala moca.

Zgadzam sie! Nie powinno sie toczyc wojen pomiedzy uzytkownikami
roznych dystrybucji Linuxa! To tylko nas oslabia... i osmiesza w
oczach innych; zreszta uwazam, ze nie powinno sie toczyc wojen miedzy
uzytkownikmai roznych *nix-ow: czy to bedzie GNU/Linux, Hurd czy
*BSD, Solaris -- wiecej nas laczy niz dzieli -- a wojny mozna toczyc
z Winshitem... I tez to zalezy...
Sa rozni ludzie, rozne dystrybucje Linuxa jedni wybiora Debiana, inni
PLD, inni RH -- a jeszcze inni wszystko na raz! :-)

Mi natomiast brakuje czegos takiego jak bylo kiedys na
http://7thguard.net/ cos ala DWN czyli jak by to nazwac PLD Weekly
News czyli PWN ;-)

Racja! Pozdrawiam Wszystkich

--
 lukas

Ponad 100 tysiecy facetow szukajacych przyjaciolki, kochanki, zony,
dziewczyny... Czekamy! >>> http://link.interia.pl/f170e