przyszłość

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Sob, 19 Kwi 2003, 17:04:27 CEST

Dnia sob 19. kwiecień 2003 16:51, Tomasz Kłoczko napisał:
> On Sat, 19 Apr 2003, Krzysiek Taraszka wrote:
> [..]

> O ile są w rónych/niezależnych kawałkach źródeł to raczje ciężko sobie to
> wyobrazić :)

no tak, ale wyobraz sobie ze dodano nowy sterownik a chociazby do
linux/drivers/video,
nic wielkiego, tylko plik jakas_karta.c i jakas_karta.h,
ale autor sobie wyobrazil, ze doda sobie nową strukturę i polecial sobie po
lebkach w drivers/video/video.h i video.c, nie przeczytal dobrze zrodel i
zmienil tez nieomyslnie coś, co nalezalo dla drivers/video/jakas_inna_karta.c
zglosil latkę, supper, wszyscy sie cieszą, bo nowy driver, i wogole, ale co
sie okazalo, zniszczyl fragment dla jakas_inna_karta.c, nikt tego nie
zauwazyl, bo powiedzmy byla to bardzo stara karta ...
czasem tak jest, ze zmieniając teoretycznie cos w jednym segmencie, wplywa sie
na inne zeczy wew tego segmentu. a co by sie stalo jak by ów autor chcial
dodac sobie strukture w include/linux/ ?
wiem, wiem ze to skrajny przypadek, ale czasem tak jest ...