Ra+apache-1.3.27-3

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Pon, 21 Kwi 2003, 09:07:40 CEST

On Mon, 21 Apr 2003 04:11:55 +0200, you wrote:

> [...]
>Ale po wpisaniu nazwy uzytkownika i hasla w zaleznosci od przegladarki
>sa nastepujace bledy:
>Konqueror:
>An error occured while loading http://k0b3.dyn.ee/~kobe/tajny:
>Connection to host k0b3.dyn.ee is broken
>Mozilla/Galeon:
>The document contains no data.
>A w /var/log/httpd/error_log :
>[Sun Apr 20 19:11:03 2003] [notice] child pid 3444 exit signal
>Segmentation fault (11)
>[Sun Apr 20 19:11:03 2003] [notice] child pid 3443 exit signal

Od grudnia '02 błąd jest zgłoszony w BTS -
http://bugs.pld.org.pl/index.php?ctx_id=4760662&&action=showTicket
W styczniu stwierdzono, że "innym działa" i pewnie ja coś poknociłem -
a że naszym developerom nie chce się sprawdzać się takich dupereli bo
RA to dla nich zamknięty rozdział więc zostaje tylko własna kompilacja
źródełek (nie wg. speca z SRPMS lub CVS) - winny prawdopodobnie jest
mechanizm dynamicznego uruchamiania modułów, bo jak się tę opcje
wyłączy, to .htaccess działa...

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski