Radeon

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Czw, 24 Kwi 2003, 10:26:53 CEST

Dnia czw 24. kwietnia 2003 09:08, Artur Flinta napisał:

> TCL = Transform, Clipping and Lighting - Sprzętowe dopalenie tego, ale
> o ile mi wiadomo to Radeon 7000 tego nie obsługuje. Dostępne to jest
> dopiero od Radeona 7200.

To już wiem, dlaczego przy 20-30fps w RTCW jak coś dużego wybucha mam
2-3fps ;)

AFAIR kiedyś o braku TCL mi nie pisało :(

> ??? Co jest chore?

1% różnicy :) (skoro ati ładuje radeona, a radeon ati) ;>

> U mnie jest OK :)

Szkoda, że u mnie nie. W sumie pewnie przyzwyczaiłbym się, ale... To
zaobserwowane po mniej niż minucie RTCW. Nie wiadomo co jeszcze może się
pokazać :)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/