Radeon

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Czw, 24 Kwi 2003, 18:41:29 CEST

Michał Margula wrote:
> [...]

[...]
> make[1]: *** [radeon_probe.o] Błąd 1
> make[1]: Opuszczam katalog
> `/home/users/alchemyx/rpm/BUILD/XFree86-4.3.0/xc/programs/Xserver/hw/xfree86/drivers/ati.2'
> Dlatego spec się nie robi.

Fakt. ATSD, o ile nie korzysta się z VIVO, to chyba niewiele się
traci na używaniu natywnych (z 4.3.0) zamiast Gatosowych?

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/