PLD Strona informacyjna .

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 22:17:45 CEST

Tomasz Rutkowski wrote:

> Proszę o przeczytanie poniższego.
>
> - Tekst piszemy w docbook.
> - Zanim gdzieś go na cvs wystawimy to musimy umieć to ładnie podzielić
> na mniejsze pliki. W tedy będzie się łatwiej błędy
> poprawiało/wyłapywało oraz pracowało różnolegle na txt (takie jest
> moje odczucie).
> - Czy można się podłączyć go listy pld-www (ludzie mogli by tam uwagi
> wysyłać i takie tam).
> - O tym kiedy coś takiego powstało można było przeczytać na tej liście
> 17.04.2003 w wątku "Tłumaczenie".
> - Aktualizacja będzie dzisiaj za nie długo (~1h).
> [...]
Zapomniałem dodać. Jak by ktoś nie popatrzył na linka do strony to
pracują przy tym txt takie osoby (kolejność alfabetyczna):
Łukasz Gandecki                            gozda w o2.pl
Tomasz Rutkowski                         rennis w o2.pl
Sławomir Sędyka                           kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl

--
Tomasz Rutkowski - rennis w o2.pl
gg 1118937