Journaling i kernel 2.2 z Ra - co byście radzili :)

Michał Sutkowski michal.sutkowski w ugww.pl
Pią, 1 Sie 2003, 16:31:17 CEST

Le Jeudi 31 Juillet 2003 07:49, Jacek Rzęsista a écrit :

> Czemu używasz dwóch różnych fs-ów ? Coś za tym przemawia ? I jeszcze jedno
> pytanie - kernel masz dystrybucyjny czy sam kompilowałeś ?

Tak, przemawiały moje dobre doświadczenia z RaiserFSem i niepewność jak będzie
się zachowywał XFS. Poza tym nie jestem pewien czy RescueCD obsłguje XFS.
Tak, mam swoje jądro, bo robiłem je gdy jeszcze nie było dystrybucyjnego
2.2.20 a interesowało mnie USB2.0 i sterownik do aic79xx (SCSI) oraz moje
logo podczas startowania systemu :-)

--
Michał Sutkowski
e-mail: michal.sutkowski w ugww.pl