KDE 3.1.1a i ustawienia języka polskiego

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Nie, 3 Sie 2003, 10:02:44 CEST

Dnia nie 3. sierpnia 2003 03:19, grzes napisał:

> Tak, tak...
> <poldkowanie>
> poldek> ls kde*18*
> błąd: kde*18*: nie ma takiego pakietu
> poldek>
> </poldkowanie>
> Było ale się zmyło...
> Jakoś tego nigdzie niema!?!
> Miałem to przed instalacją kde 3.1.1a
Bo teraz nie ma tego pakietu - tłumaczenia są w poszczególnych pakietach. Stan
pakietów masz mniej więcej taki jak mój :) Spróbuj jeszcze doinstalować
kdebase-kate. I w Centrum Sterowania na 100% masz poustawiany język polski ?

--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org