Automatyczne ustawianie czasu w KDE

grzes grzespt w pf.pl
Nie, 3 Sie 2003, 21:16:01 CEST

Dnia niedziela 03 sierpień 2003 20:58, Paweł Gołaszewski napisał:

> Co znaczy "nie mam polskiego"?

Np.:
Cemtrum sterowania->Regionalne i odstępność->Kraj/Region i Język
Kraj: - nie ma żadnego (?!?) menu jest puste
Języki: - nie ma żadnego na liście (a sam dodawałem w poprzedniej
wersji)
Dodaj język: - nie ma żadnego, menu jest puste.
Podobnie w konfiguracji KDM-a.

> Nie było żadnych zmian. W ten sam sposób jest w RA.

Chyba coś się zmieniło (napewno nie ma pakietów kde-i18n, ale ja się na
tym nie znam...)

--
Grzegorz Pietrzak - g r z e s p t at p f dot p l
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy