postfix - plz help!

Pon, 4 Sie 2003, 00:04:19 CEST

Osóbka znana jako Przemysław Maciąg, wystukała:

> Thx. Dziala jak trzeba.
>
> Na koniec "total lamer question" - dlaczego tak?!?!?!?

- żeby Cię nie korciło pracować jako root,
- żeby nikt nie podsłuchał hasła jak odbierasz pocztę z konta roota,
- żeby w przypadku jakiejś dziury nie dało się wysłać czegoś do roota?
Nie wiem czy dobrze kombinuję, ale to tak na "chłopski rozum" ;-)

pozdrawiam