KDE 3.1.1a i ustawienia języka polskiego

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Pon, 4 Sie 2003, 07:15:23 CEST

Dnia nie 3. sierpnia 2003 21:26, grzes napisał:

> No dobra mam kate i polski kwrite.
No widzisz :)

> A kdm?
> Są jakieś patenty?
Jedyny patent to zainstalować kdm dla i586. Tam jest i polski który nie znika
i komputer daje się zamknąć normalnie :)

> P.S.
> Ale to chyba nie powinno tak być,
> że pliki lokalizacyjne sa z kate dla kwrite?
No raczej tak. Ale kate to taki rozszerzony kwrite :)

> Chyba naprawde jest zamieszanie z powodu rezygnacji z kde-i18n.
Leciutkie :)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org