Pomóżcie z Raidem

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Pon, 4 Sie 2003, 10:01:19 CEST

On Mon, Aug 04, 2003 at 09:37:32AM +0200, Andrzej @Wid wrote:
> niestety ani śladu po md, raid1. Niema też raidtab'a ;(
>
> I co teraz. Pewnie wygenerować nowe intrd ale nigdy tego nie robiłem
> (poza dopisaniem do geninitrd xfs'a). Jeśli możesz to podpowiedz co
> należy dopisać do geninitrd.

na nowym rescuecd sa chyba raidtulsy ;-)

btw jakie masz tam zainstalowane geninitrd ?

oraz podpowiedz:

musisz miec poprawnie fstab, i raidtab w /etc

potem juz trywiał w chroocie najlepiej z rescuecd:

genintrd /boot/costam.gz 2.4.20-9

i potem odgzipowac podmontowac obrazek i sprawdzic
tak jak pisałem wczescniej co masz w /tmp/a/etc/

pozdraiwam

ps: u mnie działa ;-)

--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie nie da"