obsługa ciekawego sprzętu

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 7 Sie 2003, 08:47:26 CEST

W liście z czw, 07-08-2003, godz. 08:19, Krzysztof Garus pisze:
> [...]
> - Dyski 4x36GB U32 SCSI 10krpm 1'' hot plug'owe
> - RAID wewnętrznych dysków twardych RAID 5
> - zintegrowany dwukanałowy kontroler macierzy dyskowej RAID PERC4/Di
>   128MB 2xU3 z bateryjnym podtrzymywaniem pamięci cache
> - Zasilacze i wentylatory typu hot plug
> - Opcjalne redundantne zasilanie 2x730W
> - Zintegrowana karta sieciowa Gigabit 10/100/1000
> - Zintegrowana karta graficzna ATI-Rage XL z 8MB SDRAM
> - Zasilanie SMART UPSS 700i+PowerCHute software (hm...)
>
> Mam pytanie: jak to jest obsługiwane przez linuksa (PLD w
> szczególności)? Szczególnie interesuje mnie jak się zabrać za tego RAIDa

Mam takie cos. Chcesz pogadac zapraszam priv:

[root w manta-ng /root]# uname -a
Linux manta-ng 2.4.21 #1 SMP wto lip 15 12:03:48 CEST 2003 i686
Intel(R)_Xeon(TM)_CPU_3.06GHz unknown PLD Linux

aha, zapomnij o dystrybucyjnum kernelu narazie, chyba ze sie chlopaki
postaraja, no i zapomnij o instalatorze.

Mam modul do tego scsi zbudowany w otoczeniu rescuecd, wiec jak chcesz
zainstalowac system to nie ma problemu (Dzieki Arek).

Chyba ze chcesz zainstalwoac RH albo SuSe, tam jest w instalatorze, mimo
wszystko polecam.

TiweK